Ervaringen klanten

We zijn erg tevreden

Sinds ruim anderhalf jaar zijn wij als supermarkt bij Zecuur.

Dat alles bij Zecuur digitaal is en alles meteen verwerkt wordt is heerlijk. Alles is altijd online terug te vinden en er is geen schaduw boekhouding meer nodig. Het is echt gemak wat je bij Zecuur krijgt.

En wij zijn altijd snel en accuraat geholpen bij vragen. Ik kan niet anders zeggen dan dat er een prettige samenwerking is. En een eigentijdse manier van boekhouden en personeelsadministratie.

En dat tegen een tarief dat beduidend lager ligt dan bij grote accountantskantoren voor supermarkten. Dan kun je toch niet anders dan tevreden zijn!!

Frans de Ruijter en Henny Boels
Spar De Ruijter (Oudorp)
23-10-2019

In een goede backoffice zit winst en die haal je er met Zecuur zeker uit!

Wij werken nu bijna één jaar met Zecuur samen en zijn hierover zeer tevreden.

De voordelen van Zecuur op een rijtje:

  • Eén dashboard waar je op inlogt en vervolgens direct alle programma’s kunt gebruiken die je nodig hebt.
  • Aanleveren van je facturen en boekhouddocumenten gaat zeer gemakkelijk via mail en app.
  • Je bedrijfseconomische cijfers zijn snel en duidelijk inzichtelijk en up to date.
  • De overstap is door Zecuur snel en op een zeer professionele manier begeleid.
  • Zecuur helpt je om continuïteit in je administratie te houden door herinneringsmailtjes van werkzaamheden die je nog moet doen.
  • Ze hebben een speciaal, door hun zelf ontwikkeld programma, waarin je kunt zien welke documenten je nog niet ingestuurd hebt.

Zecuur is erg gebruiksvriendelijk en dat is zeker handig  als je druk bent met alle andere werkzaamheden in je bedrijf.

Wij zijn erg blij met Zecuur en hebben veel tijdwinst in onze administratieve werkzaamheden weten te behalen.

En tijd is geld, tóch!

Synco en Carole van der Klei
Spar Synco (Baexem)
23-10-2019

Duidelijke rapportages en korte lijntjes

Begin 2018 overgestapt naar Zecuur, wist niet dat boekhouden zo simpel kon zijn. Elke week 1 rapport uit het kassasysteem en de lokale facturen mailen. Door de korte lijntjes krijg je altijd snel een antwoord als je een telefonische vraag hebt zonder extra kosten. Verder gaat de salarisadministratie zeer eenvoudig. Elke periode de uren uit Online Planning exporteren en het wordt verwerkt door Zecuur.

Leuke bijkomstigheid is dat mijn accountantskosten gehalveerd zijn en ook nog minder rompslomp hebben opgeleverd. Verder zeer duidelijke en begrijpbare rapportages die real time cijfers laten zien.

Lammert Boonstra
Spar Boonstra (Dokkum)
23-10-2019

Bijna twee jaar klant bij Zecuur en nog geen moment spijt.

Na ca. 30 jaar bij hetzelfde administratiekantoor klant te zijn geweest zijn wij vorig jaar overgestapt naar Zecuur. Een stap die je niet zomaar neemt. Nu, bijna twee jaar later kunnen wij zeggen: hadden wij dit maar eerder gedaan.

Het real time inzicht dat wij nu hebben in onze administratie is geweldig.

Ook de manier van samenwerken, de snelle en korte lijntjes bevallen ons uitstekend. En dit alles voor heel veel lagere kosten per jaar. Geen gedoe meer van hoe meer  rapporten, hoe hoger de rekeningen. Nee, nu hebben wij alle rapportage zelf in de hand. Ook de begeleiding bij de overstap was super! Dit was echt een voorbeeld van even samen tijd investeren om hiervan later samen van te profiteren.

Wat ons betreft: een echte aanrader!

Dick van de Beek
Spar supermarkt Garderen (Garderen)
23-10-2019

“Sterk staaltje automatisering.”

Voor een vast bedrag per maand hebben wij onze administratie ondergebracht bij Zecuur. De mensen van Zecuur hebben een zéér belangrijke rol gespeeld bij het koppelen van onze (foto)webshop aan de financiële administratie. Zecuur heeft ervoor gezorgd dat al onze verkopen, welke kunnen plaatsvinden over de hele wereld, automatisch in de financiële administratie wordt verwerkt. Wiert Nieuman, Floralook

“Zecuur is betrouwbaar, kundig en zéér transparant.”

Zecuur biedt mij een veilige en transparante omgeving waarin ik 24/7 over mijn financiële gegevens kan beschikken. Zecuur betekent voor mij een snelle en betrouwbare partner voor het verwerken van mijn financiële administratie en ook op mijn fiscale vraagstukken wordt vlot en kundig gereageerd. In de ICT branche waarin mijn bedrijf opereert, is veiligheid in (online) systemen top prioriteit. Ik ben van mening dat de systemen bij Zecuur aan strenge veiligheidseisen voldoen en alle gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Joost de Jager, Lead2IT Solutions

“MijnZecuur” is zeer gebruiksvriendelijk.”

Ik wist niet dat het voeren van mijn boekhouding zo makkelijk kon zijn. Ik ben sinds februari 2011 gestart met mijn eigen onderneming waarbij ik klanten help om een digitale leeromgeving te creëren voor hun klanten of voor hun eigen interne opleidingen en had weinig tot géén tijd om de boekhouding te doen. Daarnaast is het ook gewoon “mijn ding” niet. Ik hoorde over de manier van werken van “Zecuur”, ik hoef alleen mijn documenten te uploaden en zij doen de rest. Ik heb er géén omkijken meer naar en dat voor dat geld! Fantastisch! Gerben ter Beek, Onderweg in Onderwijs

“Mijn salarisadministratie in professionele handen”

Nadat ik besloten had om met mijn salarisadministratie over te stappen naar Zecuur, kan ik niet anders zeggen dan, dat dit zeer geruisloos en professioneel is verlopen. Het zeer scherpe tarief en het gebruiksgemak van “MijnZECUUR” spreken mij erg aan! Bart Kraaijenhof, Kimoa B.V.

“Samenwerken met Zecuur gaat simpel, snel en — ook heel belangrijk — het is betaalbaar.”

Zecuur verzorgd naar volle tevredenheid onze complete administratie voor de supermarkt en de tabakswinkel. Het is heerlijk samenwerken met Zecuur. Neem als voorbeeld het verwerken van de salaris- en personeelsadministratie. Als klant vul ik op zeer eenvoudige wijze het verzuim, verlof- en de gewerkte uren van mijn personeel in, waarna Zecuur foutloos en stipt op tijd de salarisstroken online ter beschikking stelt en de aangiften bij de Belastingdienst indient. Onze gehele administratie wordt nu papierloos door Zecuur verzorgd, wat we als erg handig ervaren! Wim de Klein, W.J. de Klein V.O.F.

“Grote besparing gerealiseerd op onze accountantskosten!”

Door Zecuur zijn we flink gaan besparen op onze accountantskosten. Terugkijkend hebben we jaren veel te veel betaald bij ons toenmalige accountantskantoor. Zecuur laat vanaf het begin af aan blijken dat ze ervoor ons zijn. Onze (salaris)administratie is prima op orde dus we zijn blij dat we zijn overgestapt. Irene Prins, Fitcentre Zeist

Voordelen van Zecuur

  • Persoonlijke aandacht
  • Optimale veiligheid en privacy
  • Al uw documenten in een digitale omgeving
  • Transparante en scherpe kostenstructuur
  • Uw administratie 24/7 overal toegankelijk
  • Gratis overstappen

Neem contact op